انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس

وبلاگ غیر رسمی انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان فارس
سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ق.ظ

فرار کارگردان مشهور از هوای آلوده تهران

داریوش مهرجویی(کارگردان سینمای ایران) همزمان با اکران فیلم جدیدش «چه خوبه که برگشتی» تهران را برای سکونت در شهری دیگر ترک کرد.

به گزارش ایلنا، مهرجویی با تایید این مطلب گفت: از زندگی در تهران خسته شده بودم زیرا هم من و هم خانواده‌ام در تهران با آلودگی هوا و صوتی روبرو بودیم و آلودگی موجود در شهر ما را اذیت می‌کرد و آرامش نداشتیم. این آلودگی‌ها بسیار وحشتناک بود.

وی با اشاره به رفتن خود و خانواده‌اش به محمد شهر کرج گفت: منطقه محمد شهر؛ منطقه زیبایی است البته خود شهر محمد شهر امکانات زیادی ندارد و من در جلساتی که با مسئولان درباره محیط زیست داشتم به عنوان یک همشهری و شهروند مطرح کردم که با توجه به نام این شهر که از نام گرامی پیامبر اسلام(ص) گرفته شده است؛ باید امکانات بهتر و بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: قصد دارم اگر کاری از دستم بربیاید برای بهتر شدن این شهر انجام دهم.

مهرجویی ادامه داد: البته یک دفتر کار در تهران دارم که اگر کاری در تهران داشته باشم یا بخواهم مسئله‌ای را پیگیری کنم به آن دفتر می‌روم.

مهرجویی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم خود گفت: من از جزئیات و روند اکران آگاه نیستم اما تصور می‌کنم که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند و ترجیح دادند که فیلم در این موقعیت اکران شود.



نوشته شده توسط حسین پاشاپور
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس

وبلاگ غیر رسمی انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان فارس

انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس

انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با تکیه بر هنرمندان ارزشمند استان فارس در زمینه هنر فیلمسازی استان توانسته است گامهای بزرگی را بردارد که از جمله آنها میتوان به پرورش هنرمندان فیلمساز ارزش گرا و معتقد به ارزشهای انسانی نام برد
این انجمن دستان شما فیلمساز و هنرمند گرامی را به گرمی می فشارد و آماده است تا با همکاری شما هنرمندان عرصه فیلمسازی گامهای بلندتری در این عرصه بردارد.
شما میتوانید جهت ارتباط و طرح سئوالات خود با شماره 07132296029 سازمان بسیج هنرمندان فارس یا با تلفن همراه 09178208021 آقای حسین پاشاپور مسئول این انجمن تماس حاصل فرمایید و یا به صورت حضوری به آدرس : چهارراه پانزده خرداد(پارامونت سابق) - به طرف چهارراه خیرات - جنب آژانس مسافرتی آفاق - ساختمان تیزهوشان طبقه چهارم - واحد تولید انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس مراجعه فرمایید

فرار کارگردان مشهور از هوای آلوده تهران

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ق.ظ

داریوش مهرجویی(کارگردان سینمای ایران) همزمان با اکران فیلم جدیدش «چه خوبه که برگشتی» تهران را برای سکونت در شهری دیگر ترک کرد.

به گزارش ایلنا، مهرجویی با تایید این مطلب گفت: از زندگی در تهران خسته شده بودم زیرا هم من و هم خانواده‌ام در تهران با آلودگی هوا و صوتی روبرو بودیم و آلودگی موجود در شهر ما را اذیت می‌کرد و آرامش نداشتیم. این آلودگی‌ها بسیار وحشتناک بود.

وی با اشاره به رفتن خود و خانواده‌اش به محمد شهر کرج گفت: منطقه محمد شهر؛ منطقه زیبایی است البته خود شهر محمد شهر امکانات زیادی ندارد و من در جلساتی که با مسئولان درباره محیط زیست داشتم به عنوان یک همشهری و شهروند مطرح کردم که با توجه به نام این شهر که از نام گرامی پیامبر اسلام(ص) گرفته شده است؛ باید امکانات بهتر و بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: قصد دارم اگر کاری از دستم بربیاید برای بهتر شدن این شهر انجام دهم.

مهرجویی ادامه داد: البته یک دفتر کار در تهران دارم که اگر کاری در تهران داشته باشم یا بخواهم مسئله‌ای را پیگیری کنم به آن دفتر می‌روم.

مهرجویی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم خود گفت: من از جزئیات و روند اکران آگاه نیستم اما تصور می‌کنم که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند و ترجیح دادند که فیلم در این موقعیت اکران شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
حسین پاشاپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی